Poprawa wizerunku

Firmy, które mają wizytówki Google, pozwalają swoim klientom na wystawianie ocen dotyczących działania tych firm. Klienci są czasami bezlitośni i dosłownie za niezbyt duże uchybienia dają takie oceny, których firmy nie pragną. Opinie Google nierzadko są szczere i bardzo obiektywne, a innym razem są de facto krzywdzące, więc czasem firmy decydują się na to, by takie opinie usuwać, lub żeby zakupować dobre opinie, które zrównoważą te złe.

Wiele firm kupuje opinie i wbrew pozorom to nie jest tak, że te opinie są kupowane tylko przez te firmy, które chcą się wybić. Tak w rzeczywistości opinie kupują dosłownie te firmy z bardzo długim doświadczeniem i z wieloma różnymi ofertami. Niekiedy im dodatkowo jest opinii, tym więcej jest tych złych opinii, których firmy nie pragną. Wtedy w sieci ukazują się wpisy zatytułowane „kupie opinie”. One pochodzą od firm, które chcą zakupić dla siebie bardzo dobre opinie, bo lub ich nie mają, lub mają na prawdę dużo złych opinii i wiedzą, że przez to zrażają do siebie ewentualnych przyszłych klientów. Żeby tak się nie działo, chcą jakoś podreperować swój budżet opinii i w tym właśnie celu kupują je w różnych miejscach. Poprawa wizerunku w takiej okoliczności umożliwia im zwiększyć sprzedać i przyciągnąć do siebie w dodatku klientów, którzy będą zainteresowani ich ofertą. To wcale nie jest taka trudna sprawa. Wystarczy jedynie kupić ciut dobrych opinii i już mamy wszystko załatwione. Klienci nie są zdziwieni tym, że inni ludzie nas kiepsko oceniają, bo złe opinie rozpływają się po prostu w natłoku tych dobrych i konkretnie można wpłynąć na to, jak ludzie taką firmę postrzegają.

Źródło informacji: opinie google.

Możesz śledzić komentarze tego wpisu przy pomocy kanału RSS 2.0. Możesz zostawić komentarz lub wysłać sygnał trackback ze swojego bloga.

Zostaw odpowiedź

Musisz się zalogować aby móć komentować.