Bieganie

Poprawne przeprowadzenie treningu biegowego nie jest, wbrew pozorom takie proste. Szczególnie nowicjusz zawodnicy zapominają o kilku priorytetowych kwestiach. Niewiedza ta może kosztować ich cenny czas na trasie lub gorsze samopoczucie, a w najgorszych przypadkach dylematy zdrowotne i nieprzyjemne kontuzje.

Odpowiednia i odpowiednia do potrzeb odzież do biegania jest też kwestią w bardzo wielu sytuacjach ignorowaną lub traktowaną niepoważnie przez nowicjuszy. Jak więc powinien wyglądać właściwy trening, która da nam odpowiednie efekty i nie przysporzy kontuzji? Pierwszą i najbardziej istotną rzeczą jest porządna rozgrzewka. Ten szczegół jest w znaczącej liczbie przypadków pomijany przez zbyt pewnych siebie, niedoświadczonych biegaczy, którzy płacą kontuzjami i słabymi wynikami za swoje zarozumialstwo. Rozgrzewka nie musi być długa, ale powinna być dość intensywna. Podczas wykonywania ćwiczeń przyda nam się dresowa bluza do biegania, która pozwoli uchronić rozgrzane mięśnie przed ochłodzeniem. Po rewelacyjne rozgrzewce następuje czas na trening uzasadniony. Pamiętajmy, aby przenigdy nie przeceniać własnych możliwości. Dobrym pomysłem będzie również trzymanie się indywidualnego planu treningowego ułożonego dla nas przez trenera lub bardziej doświadczonego zawodnika. W trasie powinniśmy utrzymywać stałe tempo. W tym celu przyda nam się precyzyjny zegarek do biegania, który to powinien oprócz podstawowymi funkcjami mieć też dodatkowo pulsometr oraz dodatkowo krokomierz. Po zakończonym treningu warto od razu pozbyć się koszulki do biegania, a następnie wziąć chłodny prysznic.

Więcej informacji na stronie: spodnie do biegania damskie ocieplane.

Możesz śledzić komentarze tego wpisu przy pomocy kanału RSS 2.0. Możesz zostawić komentarz lub wysłać sygnał trackback ze swojego bloga.

Zostaw odpowiedź

Musisz się zalogować aby móć komentować.